איך לרזות מהר ?

איך לרזות מהר ?

התחלתם אתמול דיאטה. מה הדבר הכי חשוב עכשיו? ברור לנו שירידה במשקל צריכה להיות יעילה ובריאה, אבל נשים את זה בצד.

מה הדבר הכי חשוב ממש עכשיו? איך לרזות מהר, ברור. כל תהליך ירידה במשקל מלווה בקוצר רוח לראות תוצאות מיד.

מספר שהולך ופוחת כמעט מדי יום, קילוגרמים שנעלמים בזה אחר זה ותחושה שסוף סוף המכנסיים מתחילים להיום רופפים.

אבל תהליך ירידה במשקל לא תמיד מתנהל כפי שהיינו רוצים – לפעמים המשקל פשוט נתקע ומסרב לזוז ואנחנו עומדים מולו מתוסכלים ולא מבינים מה קרה.

אז אם אתה לא מצליח לרדת במשקל או שאת לא מצליחה לרדת במשקל – יש לכך פתרון. 

איך לרזות מהר ולמה זה חשוב?

לשאלה "איך לרזות מהר" יש שתי משמעויות עיקריות – רפואית ופסיכולוגית.

מבחינה בריאותית, אנשים אשר סובלים מהשמנת יתר, סובלים לרוב גם מתחלואה נילווית.

אנחנו יודעים כיום שהשמנת יתר היא גורם סיכון מוכח למחלות כגון סוכרת, מחלות לב וכלי דם, סוגים שונים של סרטן, בעיות במפרקים וקשיי נשימה, ולמעשה השמנת יתר שאינה מטופלת היא גורם המוות החמישי בשכיחותו בעולם.

לכן ישנה חשיבות רפואית אמיתית לתהליך ההרזיה, וככל שהוא מתבצע בהקדם כך עדיף.

אנשים עם עודף משקל ניכר או השמנת יתר מכירים את הישיבה מול רופא המשפחה אשר מציג בפניהם את הסיכונים הכרוכים בהשמנה ומאיץ בהם להתחיל לרזות אתמול – אבל זה לא כזה פשוט, רבים מהם יוצאים ממפגש כזה מיואשים ומתוסכלים, חוששים וחרדים לבריאותם, ושואלים את עצמם "איך לרדת במשקל?" התשובה מיד…

מבחינה פסיכולוגית יש משמעות רבה לתהליך הרזיה מהיר.

כאשר אנחנו רואים שתהליך ההרזיה מתקדם באופן מהיר, אנחנו מרגישים מתוגמלים והפיתוי לשבור את הדיאטה יורד.

לעומת זאת כאשר המשקל תקוע, תחושת התסכול עלולה לרפות את ידינו וגם מי שאינו סובל מאכילה רגשית, עלול למצוא את עצמו מתנחם באוכל, כי אם המשקל ממילא לא יורד – למה לסבול לשווא? כאן מתחיל מעגל רשע של תסכול – אכילה – תסכול.

וכדאי לזכור כי השמנת יתר ממילא כרוכה פעמים רבות במצבי דחייה חברתית ותעסוקתית, דימוי עצמי ירוד ואף מצבי דיכאון וחרדה, ולכן כישלון בדיאטה הוא מכה נוספת במצב נפשי בעייתי ממילא.

איך לרזות מהר וממה להיזהר?

כאן אנחנו נכנסים לאזור סכנה.

פעמים רבות החיפוש אחר הרזיה מהירה עלול להוביל לשיטות בעייתיות עם השלכות קשות.

החל משיטות שונות של צום ועד תכשירים שמבטיחים לכם ירידה מהירה במשקל – מדובר בגישות שהן במקרה הטוב לא יעילות ובמקרה הרע מסוכנות ממש.

סביר להניח שהקלדה בגוגל של השאלה "איך לרזות מהר" תוביל אתכם למגוון הבטחות שווא שעלולות להסתיים בתחושת תסכול ואף נזק בריאותי.

מרבית דיאטות הכסאח סופן להסתיים בעליה מחודשת במשקל ולאורך שנים המשקל העודף מצטבר עד למצב של השמנת יתר.

לכן טיפול בהשמנת יתר חייב להיעשות בדרך רפואית, מבוקרת, בטוחה וכמובן יעילה – כי הרי לשם כך התכנסנו, כדי להבין איך לרזות מהר.

טיפול בהשמנה דרך השיטה החדשנית

בשנים האחרונות נוסף כלי מהפכני במלחמה במשקל עודף.

על המדף צצו תרופות להורדה במשקל אשר פועלות במנגנוני השראת שובע ודיכוי התיאבון, ומצליחות להוביל לירידה משמעותית במשקל בפרק זמן קצר.

למעשה מחקרים מראים כי טיפול תרופתי בהשמנה שניתן כחלק מתוכנית טיפול מקיפה, הוא הדרך היעילה ביותר להוביל לתהליך מהיר אבל מבוקר של הרזיה לטווח ארוך.

עם זאת, חשוב להבין כי הטיפול חייב להינתן במסגרת מרפאה המתמחה בטיפול בהשמנת יתר, על מנת שהתוצאות אכן יתקבלו במהירות ובבטיחות.

סקר של משרד הבריאות גילה כי מחצית מהמטופלים אשר נטלו תרופת הרזיה נשרו מהטיפול, מרביתם בשל העדר מסגרת תומכת. 

המרכז לטיפול בהשמנה ד"ר רז מתמחה בהתאמת תוכנית טיפול אישית לכל אחת ואחד, אשר מבקשים לרדת במשקל מהר על מנת לשפר את בריאותם ומצבם האישי.

מטופלינו מעידים על הפחתה של עשרות קילוגרמים במשקל בתוך מספר חודשים, ללא מאמץ וללא מאבק יומיומי בפיתויים וברצון לשבור את הדיאטה.

הסוד הינו בשילובי תרופות ייחודיים אשר מבצע ד"ר רז, רופא המתמחה בטיפול בהשמנה, תוך פיקוח רפואי בזמינות 24/7 על תהליך ההרזיה, וליווי תזונתי של דיאטנית קלינית אשר מעניקה כלים אפקטיביים לשינוי ממשי באורח החיים, לאורך זמן. 

שאלות ותשובות

איך לרזות מהר בבטן?

תהליך ההרזיה המהיר והיעיל ביותר הינו באמצעות תרופות להורדה במשקל אשר משרות תחושת שובע ומדכאות את התיאבון, ובמקביל לפיקוח רפואי ושינוי תזונתי מובילות לירידה מהירה במשקל.

למי פונים כדי לרדת במשקל?

ירידה במשקל אפשרית במסגרת טיפול מקיף בהשמנת יתר במרכז רפואי ד"ר רז, אשר מתמחה בטיפול משולב הכולל שינוי תזונתי ומתן תרופות להרזיה. 

שאלות ותשובות - איך לרזות מהר ?